ان تی دیگه، پریودیه دیگه مهم نیست
من باپریودی ک با انتی کلا ی روزفرقشه
با انتی
من با NT
با پریودم یه هفته بیشتر میشه نمیدونم چرا نمیفهمم🤣
ان تی
ان تی
من ان تی
پریودی
واسه من همون پریودی.
من باپریودیم بعد ان اتی ۲روز از پریودیم جلوتره😄😄
انتی که بدونم دقیق چقدر از بارداری رو گذرونده بودم
با ان تی برای من حدود یکهفته فرقشه
انتی
ان تی
با پریودی
ان تی
با ان تی باید تنظیم کرد چون هر جا میری با ان تی محاسبه میکنن
آن تی
پریودی
من ان تی
ان تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.