۳ پاسخ

دکتر اطفال به من گفت تا ۷ روزم کار نکرد اوکیه ولی حتماباید پوشک خیس داشته باشه

دقیقا دختر منم همینه سه رو شکمش کار نکرده

ی هفته

سوال های مرتبط

مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 ۱ ماهگی