من مولتی و اهن و فولیک اسید میدم فقط
من که فقط آد میدم .دکترش گفته دیگه هیچی ندم تا ۶ ماهگی
پسر من خیلی زود بدنیا اومد بهش مولتی و آهن از اول دادم البته تحت نظر دکتر ،ی دوره هم فولیمکس و زینک خورد که دکتر گفت فعلا نیازی نیست ادامه بده
من آ د نمیدم مولتی و آهن میدم
من زینک و آهن دادم البته دکترشنوشتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.