خانوما ۴ ماهگی به بعد غیر از ad چی میدین؟

۵ پاسخ

من مولتی و اهن و فولیک اسید میدم فقط

من که فقط آد میدم .دکترش گفته دیگه هیچی ندم تا ۶ ماهگی

پسر من خیلی زود بدنیا اومد بهش مولتی و آهن از اول دادم البته تحت نظر دکتر ،ی دوره هم فولیمکس و زینک خورد که دکتر گفت فعلا نیازی نیست ادامه بده

من آ د نمیدم مولتی و آهن میدم

من زینک و آهن دادم البته دکترش‌نوشتن

سوال های مرتبط

مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی