بلع بچه ها هنوز خیلی ضعیفه
از غذا زده میشن
اگه واقعا شرایط حاد و اورژانسی نیست زود شروع نکنید، واقعا بچه ها اسیب میبینن که تو بزرگسالی تازه میوفتن پی دکتر اینا
هرچی بهش غذا میدم نمیخوره کم میخوره فرنی موز هویج سیب
دکترش گفته شروع کنم
زود نیست؟
البته به گفته دکتردخترم موزوخرماروتازه شروع کردم چون ۲روزدیگه دخترم۵ماهه میشه
به من دکتر گفت ولی من از ۶ماهگیش شروع کردم گفته بود فرنی بدم از یه قاشق مرباخوری شروع کنم تا ده قاشق برسونم هر روز یه قاشق اضافه کنم و از روز دهم یه وعده هم میتونستم سرلاک فرنی بدم
فرنی موزوخرما
فرنی بادوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.