دیروز رفتم سونو ان تی نی نیمو دیدم خیلی حس خوبی بود🥲😍😍😍

۱۵ پاسخ

یعنی برا غلبارگری اول باید اخرین هفته ۳ماهگی بری میشه ۱۲ هفته درست

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas۲
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas۲
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اینستام nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

مبارکه عزیزم باسلامتی بغلش کنی

خانوما امروز زیر دلم درد میکنه
شیاف هم دکتر داده قبلا ۱۲ ساعتی
چیکارکنم بنظرتون

الهی عزیزم خداروشکر🥹❤️
منم باید شنبه برم انشالله میگم عزیزم شما اول رفتی سنو بعد آزمایش؟
فرقی داره یا ن ک اول کدومو بریم؟🥴

عه ممنون

ای جانم الهی به سلامتی بغلش کنی🤲🏼🤩
برا منم دعا کن به سلامتی بگذره دوران بارداریم🤲🏼❤️

بهت احتمالم دادن؟

من 12هفته 6روز رفتم احتمال پسر داد یه نظرتون درسته

خداروشکر مبارکت باشع

بسلامتی خدا برات حفظش کنه

اوووخ

خب إلهی شکر
چقدر خوب
ان شالله قسمت همه

خداروشکر
باید ۱۲هفته بریم آنتی
جنسیت هم میگه یا نه

الهی😍جنسیت و تشخیص نداد

سوال های مرتبط