ما داشتیم از اول تا الان یه شب درمیون ولی عمیق نه
از ماه ششم دکترم هفته ای یکبار گفت
ما داریم ولی ن عمیق در حد همون سرش بره تو😂
نداریم کلا
از ماه سوم نداشتم منع بودم🥲
من یه مدت که منع بودم ولی الانم که اوکی شدم ندارم کلا. فقط میخوام ماه اخر برای زایمان راحت تر داشته باشم
من جفتم پایین بود منع بودم الان اوکی شدم معمولاً ۴روز اونم تازه ۲هفتس قبلش آبجی داداش بودیم ولی عمیق نع
خیلی کم
کم یکبار دوبار
دو روزی یه بار
هفته ای دو سه بار
روزانه یک روز درمیون یا دوبار در هفته. هروقت عشقمون کشید😂
من دوبار داشتم کلا. ک خیلی محدود بود و ب استرس بعدش نمی ارزید. منع هم نیستم.
من داشتم در هفته دوبار
هیچ وقت اصلا نداشتیم تو بارداری
منم نداشتم منع نیستم ولی میترسم
از اول نداشتم
سلام از اول تا الان نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.