من ۲۰ ذوز پیش گرفتم گفتن ۸ تاس
زیر ۶ ماه ۱۰ تا
۶ ماه تا یک سال ۸ تا
بالای یکسال تا دو سال ۴ تا
سهمیه انقدره، ارتباطی با یارانه نداره کلا
زیر ۶ ماه هم میتونی ۴ الی ۵ تا آزاد بگیری.
واقعاپس چرا به من گفتن 4تا
بابت هر شیر چقدر هزینه میکنید
اگ منظورت سهمیه اس ده تا
۱۰ تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.