خانما شیر خشک چندتا سهمیه داریم هرماه برا بچه بگیریم

۵ پاسخ

من شنیدن ۸تاس

من نگرفتم تا حالا فقط شنیدم

با کد ملی دیگه .دولتی میشه دیگه ؟
اخه من امروز شنیدم بهداشتم یک مدل شیرخشک یارانه ای میده

هشت ماه رو چندتا میده

زیر۶ماه .داروخونه به من گفت ۸تا

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نیلا و آیلا💞🌈 مامان نیلا و آیلا💞🌈 ۱۱ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی