۷ پاسخ

دکتر اصلا به من شیاف نداده بود. دیگه انقدر اینجا گقتن ضروریه، خودم خریدم. هر روز مقعدی میزارم.

واژینال ولی باز نظر دکترت مهمه

من لکه بینی داشتم گفت از واژینال استفاده کن خیلی بهتره از مقعده

مقعدی بذار،منم ترشحاتم عفونی شدن،دکتر بهم گفت مقعدی بذار،اولش روده هات بهم میریزه بعد دوبار بهش عادت میکنی

عفونت میارع؟؟؟یعنی چی...من الان یک ماه بیشتره پاژینال استفاده میکنم اخرشبا یه پد روزانه میذارم اضافش جذب پد میشه...مقعدی میگت روده رو داغون میکنع خیلییی اذیته

کلا واژینال بهتر جذب میشه

ب من گفت مقعدی بزن

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته نوزدهم بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته هجدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ویکم بارداری