دکتر اصلا به من شیاف نداده بود. دیگه انقدر اینجا گقتن ضروریه، خودم خریدم. هر روز مقعدی میزارم.
واژینال ولی باز نظر دکترت مهمه
من لکه بینی داشتم گفت از واژینال استفاده کن خیلی بهتره از مقعده
مقعدی بذار،منم ترشحاتم عفونی شدن،دکتر بهم گفت مقعدی بذار،اولش روده هات بهم میریزه بعد دوبار بهش عادت میکنی
عفونت میارع؟؟؟یعنی چی...من الان یک ماه بیشتره پاژینال استفاده میکنم اخرشبا یه پد روزانه میذارم اضافش جذب پد میشه...مقعدی میگت روده رو داغون میکنع خیلییی اذیته
کلا واژینال بهتر جذب میشه
ب من گفت مقعدی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.