۲ پاسخ

من ماه اول که زدم پهلو درد و کمردرد بودم این ماه هم زدم معده درد شدم از امروز و دیروزم سردرد بودم نفخ که دیوانه ام‌کرده من ۲۱ خرداد زدم

اره طبیعیه عزیزم من امروز ۱۶ازادسازی درپریودی دارم میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط