اسم نلین قشنگه یا آیرا ؟؟؟؟

۲ پاسخ

نلین🥰

وای منم اسم دخترم آوین بین نلین و آوا گیر کردم موندم کدومو بذارم ولی خودم خیلی نلین دوست دارم خیلی نازه ولی شوهرم میگه آوا

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان ayra👶🏻🩷 مامان ayra👶🏻🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا💫 مامان نورا💫 ۱۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رز گلی مامان رز گلی ۴ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد