۱۰ پاسخ

هرچی خدا بخواد همونه .تنها چیزی که تو خونه ما زیاد مصرف میشه سردیجات .مثل شیر ماست دوغ مرغ ولی خدا بهمون پسر داده

هیچی......

وای انقدر براتون مهمه؟

اصلا خوراکی هیچ سندیتی نداره تنها راه تعیین جنسیت آی وی اف یا آیو آیه!

عزیزم باید گرمیجات بخوری هم تو و هم همسرت لبنیات مصرف نکنی
خودم استفاده نکردم جاری خواهرم رژیم گرفته بود

روز رابطه مهم تو جنسیت بچه اگه زمان تخمک گذاری رابطه داشته باشی احتمال زیاد پسر میشه.

فک کنم شوهرت باید گرمی زیاد بخوره

عزیزم برو دکتر زنان ازش رژیم بگیر .لازم هم نیست به شوهرت بگی از دکتر گرفتی .و شوهرت هم لازم نیست باشه .
من از یکی از مامان ها شنیدم که می‌گفت دکتر زنانش بهش رژیم غذایی پسر زایی را گفته

من خواهرم یکسال تحت نظر بودو رژیم که پسر بشه و شد.گرمیجات خیلی داده بود.همش فلفل میخورد

یکی از مامانا ای وی اف کرده برای پسر ازش سوال کن توی دوستام هست مامان همتا

سوال های مرتبط