۵ پاسخ

تب سنج از فین گیر واجبتره

پوار برقی من لِبتو گرفتم نظرات رو خوندم همه راضی بودن. تب سنج دیجیتال هم مدلی بگیر که هم دمای بدن نوزاد رو نشون میده و هم دمای محیط. چون با فاصله نگه میداری لازم نیست بچسبونی به بدن نوزاد

فین گیر برقق که نخریدم دستی هم فیروز داشتم برا اولی برا دومی هم همون خریدم بیشتر باید قلقش بدونی
تب سنج هم من پیشانی دیجیتالی خریدم خوب نبود زودم سوخت از این دیجیتالی ها که میزارن زیر بغل خوبه کاربردیه من چیکو داشتم عالی بود تا باتریش تموم شد دیگه نتونستم عوض کنم ولی اصل کاری برای گرفتن تب تب سنج جیوه ایه من دیگه تو استفاده اش حرفه ای شدم ولی کار کردن باهاش سخته در کل هم یه دیجیتالی زیر بغل بخر یه جیوه ای هم بخر

تب سنج و میگن از لوازم پزشکیا بگیرید بهترن تا سیسمونی فروشیا

تب شنج بدرد میخوره ولی به مرور وقتی دستت میاد یکم کزمای بدن بچه پایین و بالا میشه خودت میفهمی
ولی فین گیز من خریدم ۲تام استفاده نکردم

سوال های مرتبط