خیلییییییییییی پادردم اصلن نمتونم بخوابم چکار کنم
طبیعیه؟؟

۷ پاسخ

منم پادردم پاهاتو ببند باشالی چیزی توبارداری همچی ممکنه🥲

پاها راست درد میکن یا پاهاچپ

من دیشب تا نزدیک صبح از پادرد بیدار بودم نمیدونم کی خوابم برده بود

من از پا درد شبا بیدار میشم بتونی قرص منیزیم بخوری بهتر میشی

دکتر بمن‌ منیزم داده
میخورم شبا پاهامو می‌بندم آروم تر میشن

ببخشیدکلسیم 😅

وای که من مردم ازپادردرفتم پیش دکترویتامین دی رو۲۰۰۰دادیکم بهترم یعنی خیلی بهترم اصلاخواب نداشتم مسکن میخوردم کلسیوم هم میخورم به دکترت بگودارومیده

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️👼🏻 مامان پناه❤️👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان آیسان🌸 مامان آیسان🌸 هفته بیستم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری