۴ پاسخ

منم زخم معده دارم کلی از این داروهای شیمیایی استفاده مردم ولی یه مدت خوب بودم و دوباره درد ، بهترین راه بیاید پیش دکتر بلاغت توی قم خیلی بهتر میشی

باید انتی بیوتیکتو استفاده کنی.اگ اندوسکوپی کردی بخاطر جلوگیری از عفونته.دارو دیگه ایی نداد بت؟

من حتی طی 8 سال اخیر دو بار آندوسکوپی هم کردم. بیشتر بخاطر عصبی بودن هست

سلام عزیزم آنتی بیوتیک بدترش میکنه.منم قبلا" داشتم.قرص اس امپرازول 40نتشتا استفاده می‌کردم.چون هم زخم معده هم ریفلاکس داشتم.درد زیاد باشه هم به کمر هم به پشت سمت چپ قلب میزنه

سوال های مرتبط