دلش درد میکنه خب نفخ داره
همون شربت ک داری رو هر هشت ساعت بده بهش یاهم هر موقع ک خیلی بی قراری کرد بهش بده اما از هشت ساعت زودتر نده، ۴ قطره بده .. بعضی وقتا هم ک خیلی بی قراری میکنه ببرش حموم، حموم هم ارومش میکنه
دلش درد میکنه،آروغش رو حتما بگیر و خودت چیزای نفاخ نخور
باید بگذره دوره اش🥲
بخاطره رفلاکسه
خس خس احتمالا ازرفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.