۵ پاسخ

دلش درد میکنه خب نفخ داره

همون شربت ک داری رو هر هشت ساعت بده بهش یاهم هر موقع ک خیلی بی قراری کرد بهش بده اما از هشت ساعت زودتر نده، ۴ قطره بده .. بعضی وقتا هم ک خیلی بی قراری میکنه ببرش حموم، حموم هم ارومش میکنه

دلش درد میکنه،آروغش رو حتما بگیر و خودت چیزای نفاخ نخور
باید بگذره دوره اش🥲

بخاطره رفلاکسه

خس خس احتمالا ازرفلاکس

سوال های مرتبط