۳ پاسخ

دکتر میگفت قطره بینی خوبه

از شیر خودت بریز توی دماغش
فقط هواست ب بچه باشه کاملا

بخاطر سرما هستش دخترمنم اینجوری بود دیشب رو سرش روسری نازکشو انداختم صبح بینیش کیپ نبود

سوال های مرتبط