۶ پاسخ

فقط قطره سدیم کلراید.دختر منم همینطور بود دکتر فقط همین قطره رو میداد البته هنوزم کیپه بینیش بعضی وقتا..

قطره رینوسالتین بگیر

قطره سدیم کلراید

فقط قطره بریز بعد یه بینیشو بگیر نفس بکشه باز میشه عزیزم

قطره بینی بگیر

دختر منم اینطور بود دوکتور بهش قطره داد خداروشکر خوب شد

سوال های مرتبط