هم هفته های من
شماهم ترشحات آبکی دارید؟!

۱۲ پاسخ

اره راه میرم

اره از من زیادم هست .کیسه ابم نیست با سرفه عطسه نمیاد گرمم نیس..ولی ترشحه بو هم نداره فقط زیادتر شده از اوایل

اره عادیه

اره منم خیس میشم همش در طول روز یا شب میخابم صبح بیدار میشم انگار جیش کردم به خودم ک اینقدر خیس شده

اره منم دارم

اره ولی کم

اره بعضی وقتا حتی یه جوری که حس میکنم دسشویی کردم به خودم😂

عزیزم شما تو این هفته بچت سکسه میکنه؟

اره بخاطر اینکه بچه میاد پایین فشار رو مثانه و بقیه جاهاست
ولی مراقب تغیراتش باش

بله منم دارم

اگه زیاده برو دکتر حتما شاید کیسه آبته

آره ولی کمه

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی