مامانا تو هفته های من ترشحات پنیری و آبکی طبیعیه ؟

۳ پاسخ

اگه خارش و سوزش نداری طبیعیه

خیلی هم نسبت ب اوایل زیااد تر شده🤦🏼‍♀️

منم دارم🙁🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان هدیه خدا❤ مامان یزدان هدیه خدا❤ ۹ ماهگی
مامان کنجد🩵 مامان کنجد🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری