۴ پاسخ

من ندارم

اگر زرد یا سبز باشه غیرعادیه بی رنگ‌و بی بو و سفید طور طبیعی هست

اره طبیعی هست ماه اخر میگن بیشترم میشه

ب دکترت بگو اگه ترشح داری

سوال های مرتبط

مامان رهام و لیام مامان رهام و لیام روزهای ابتدایی تولد