خانما توی ۳۳ هفته ترشحات آبکی زیاد عادیه؟؟؟؟

۵ پاسخ

نه بابا من از اول تا الان دارم با فشار میاد بیرون

منم مثل شمام ترشحم از هفته ۳۳ زیادشده
نمیدونم چرا
دکترم میگه طبیعیه

درد نداری
من هم درد دارم هم ترشحات رقیق

مال منم زیاد شده ابکی سفیده

میتونه نشونه باز شدن دهانه رحم باشه حتی یک سانت

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی