خانما من چند روزه ترشحات آبکی خیلییییی زیاد دارم طبیعیع

۲ پاسخ

منم دارم بدون رنگ و بدون بو باشه مشکلی نداره ولی اگه دیدی داره مثل آب شره میکنه باید بری دکتر خدایی نکرده مشکلی نباشه

اره منم دارم

سوال های مرتبط

مامان رهام و لیام مامان رهام و لیام روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا مامان لنا هفته سی‌وهفتم بارداری