مامانا ترشحات آبکی و چسبناک تو هفته من طبیعیه ؟

۳ پاسخ

بهم بگین تا هفته ۷علام داشتین؟؟حالت تهوو چیزی سرگیجه؟؟دزد زیرشکم داشتین؟؟من که ندارم هیچییی

🥹😞🙏🙏🙏

سلام خوبین آبجی میشه بگین بتاتون چندبود؟؟روزموعودتون دادین ازمایش؟؟وچندتا فولیکول داشتین لطفا میگین؟؟

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🩵👼🏻 مامان گوگولی🩵👼🏻 ۲ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یزدان هدیه خدا❤ مامان یزدان هدیه خدا❤ ۹ ماهگی