۲ پاسخ

ماست فک کنم از ۸ می تونی بدی

ببین من بهش میدادم از ۷ ماهگی اینا خیلیم خوب بود یهو دیگه بهش نساخت معدش ترش کرد و هی بالا میاوورد دیگه از اونموقع اصلا بهش ندادم
به نظرم بزار بزرگتر بشه چون شیر میخوره ماستم بدی معدش اذیت میشه

سوال های مرتبط