۵ پاسخ

عزیزم دختر منم مث دختر تو حساسیت پروتیین گاوی داره ... بعد یعنی میتونه ماست بخوره

حساسیتش کم بودمگ گلم یا شدید رفع شده یعنی

اره خوبه

ماست ماجان و ماست پروبیوتیک یا ماست پاستوریزه همش میشه. محلی نده چون بخاطر تب مالت خطرناکه

اره بده

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی