۶ پاسخ

عزیزم تو ۶ ماهگی اگه دو برابر وزن تولد باشه اصلا جای نگرانی نیست این یه استاندارد جهانیه...شیرخشک آپتامیل پرونوترا شروع کن بده هر روز دو وعده هر وعده ۶۰ سی سی بده خیلی خوب وزنو میبره بالا...برای منکه کارساز بود از استپ وزنی دراومد بچه ام الان یه هفته ای میشه که در روز نهایت ۳۰ یا ۶۰ سی سی میخوره

دختر منم هم شیرخشک میخوره هم غذا ماشاللله همه چیز خوب میخوره ولی اصلا وزن نمیگیره اینم ۶کیلو هست وزن تولدش هم ۲۸۰۰همه جا میبرم میگن وزنش خیلی کمه نمی‌دونم بخدا چیکار کنم

وزن تولدش چقده .

حریره آرد برنج و بادام و اینا

غدا کمکی نمیدی؟

هیچ کار بوقتش وزن میگیره
من از امروز میخوام نئوزینک بدم روزی یک وعده

سوال های مرتبط