برا مردا فقط هروقت بخوان نیازشون برطرف کنن و تموم و بس و تفریح و گردش کار و سرگرمی دارن ما زناییم که داریم داغون میشیم چون مغزمون فرو کردن زن باید سکوت کنه باید همیشه کوتاه بیاد باید هیچی نگه از حق خودش بگذره مدارا کنه با همه سختیا کنار بیاد تلاششو بکنه زن باید به مرد توجه کنه زن باید زندگی دست بگیره پس مرد چی مرد چیکارس؟؟؟چرا زندگیامون شده کنار ادمای بی خود چرا ازدواج کردیم چون اولش خوبن ولی خرشون از پل بگذرن میشن یه ادم دیگه حتی خیلی فراتر از اونی که بودن هرچی هم بگذرن بدتر میشه
چقدر حالمون بده دخترا، تا تقی به توقی میخوره گریم میگیره من، چون بحد کافی محبت و توجه نمیبینم انگار عقده ایم
زندگی همه همینه
موقعی که نیاز داشته باشن میان سمتت
وگرن باهمه حالشون خوبه و تایم وقت گذروندن و حرف زدن دارن جز ما
ازدواج چی بود دیگه
وای دقیقا رابطه ی ماست واقعا دیگه خستم از کاراش بع تیکه سنگه انگار نه محبتی نه خوشحالی روزای تعطیلم همش فکر خوابه نه مسافرتی نه تفریحی
شوهر منم همینه
و بچهایی که این وسط مشخص نیست چی بشن
منم همونجورم🥲🥲
منم مثل شما، دیشب گفتم بچه خیلی بهونه میگیره خستم میکنه، برگشت گفت من حال و حوصله دلداری دادن به تورو ندارم.
انگار دوتا همخونه ایم، دلم نمیخواد صورتشو ببینم حتی
هعی زندگیا مسخره شده
💔💔💔💔💔💔😭
همه همینن انگار
درونگرای مرموز. من معمولیم
هعیییی٫چقدر آدمای اشتباهی کنار هم موندن و فقط دارن تحمل میکنن….
من ک دیشب باهاش قهر کردم انگار مسخره دست اونم
منم همینجور دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.