۲۱ پاسخ

پسر منم همینه یا خط خطی می‌کنه یا کاغذ پاره می‌کنه

دقیقا پسرمنم همینطوریه کلی ام براش وسیله نقاشی خریدم

عزیزم شاید دوست نداره بچه های من عاشق نقاشی کردنن ولی از رنگ آمیزی بدشون میاد

پسر منم با اینکه میره مهد خط خطی میکنه همش 😅😅😅

کوچولوعه خب مامانش،دختر منم همش خط خطی میکنه

پسر منم همینه
حتی رنگارم بلد نیس دیگ عقلللم رد داده ازش
از همووون بچگیش کار میکرد باهاش
فقط مشکیو یاد گرفته اونم ازبس ماشین دوست داره

وای این چیه اسمش خریدی من عاشقش شدم 😍

پسر منم بلد نیست

السا خداروشکر خیلی استعداد داره تو نقاشی
فکنم به خودم رفته البته من خطم خیلییی خوبه و رتبه دارم
مثل خودمم چپ دسته
حالا همینکه علاقه داره خوبه
چندجا سراغ گرفتم تو شهرمون کلاس برا سه سال نداشت
الان ماشالله آدم ک خیلی راحت میکشه. درخت و گل و یسری چیزارو هم خیلی شبیه میکشه

چون تو این سن فقط خط خطی میکنن

دختر منم همین بود یه هفته پیش خودش اتفاقی یه گردی کشید بعدچشم و ابرو و دهن کشید واسش انقد من ذوق کردم و خوشحال شدم انگار انرژی گرفت هر دقیقه داره آدم میکشه
من خیلی ذوق کردما خیلی خوشش اومد از ذوقم

پسرمنم بلدنیس مجبورش نمیکنم خودمم خط خطی میکنم یادایره میکشم اونم دایره بلده فقط چون میبینه یه چیز بهترازاون میکشم شروع میکنه پرت کردن مدادودفترواینا چون نمیتونه بکشه عصبی میشه

رزان هم بلد نیست 🥲
ذوقش و قربون💞😘

مال منمفقط خط خط خط میکنن، چه توقعی داری ازی بچه سه ساله شما همین که مداد میگیرن دستشون یعنی استعداد داره

دختر من چشم چشم دوآبرو بلده رنگ آمیزی اش هم خوبه از خط بیرون نمی زنه

اووو مگر باید نقاشی کنن

گلم یه سوال پروفایل گل دختری با هوش مصنوعیه؟ اگر هوش مصنوعیه میشه بپرسم اسمشو

عیب نداره گلم خط خطیم خوبه هنوز نمیتونن نقاشی خوب بکشن بچه های تو این سنو سال

پسرمنم همینطور فقط دایره بلده البته اصلا علاقه به نقاشی نداره

دختر منم فقط خط خطی

فعلا خیلی کوچولوع

سوال های مرتبط