خانوما بخیه ها زایمان طبیعی کی میفته

۷ پاسخ

واسه من تا ده روز همه اش افتادن
مراقبتشون خیلی مهمه ، من اصلا بهشون فشار نمیاوردم ، با سرم شست و شو میشستم ، خشک میکردم و مدام میرفتم حمام ، روز پنجم شیشمم ربع ساعت تو بتادین و اب رقیق نشستم ، خیلی زود افتادن

استراحت کنی وبهداشت رعایت کنی پونزده روزه میفته

برا من هر کدوم یه موقع افتاد خیلیاش تا ده روزگی افتاد چندتاشم تا 30 روزگی

از من تو قبلی۲۸روزکی نیافتاده بود که خودم کشیدم البته دکترم خودم

طبیعی داخل هم بخیه میزنن 😵‍💫😵‍💫

۱۰_۱۵ روزه همه اش افتاد

چمدونم والا برا من هنوز هست
بعضیاش افتاده فک کنم داخلیا هیچکدوم نیوفتادن ولی بیرونیا همشون افتادن بجز یکیش

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری