خانوما تو زایمان طبیعی حداقل چندتا بخیه هست؟

۵ پاسخ

بستگی داره بعضیا اصن بخیه نمیخورن

بە بخیە فک نکن

بستگی به زایمانت داره
برای بعضیا اصن بخیه ای نیست
برای بعضیا خیلی
من سزارین انجام داده بودم تو اتاقم یه خانومه بود ۲۰ تا خورده بود

مامانم سر من ۴۰ تا خورده
البته لاغر بوده و من ۵/۵ کیلو بودم

بستگی ب زایمانت داره من پسر اولم ۳ تا داخلی ۳ تا بیرون زیاد نخوردم

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وچهارم بارداری