بستگی داره بعضیا اصن بخیه نمیخورن
بە بخیە فک نکن
بستگی به زایمانت داره
برای بعضیا اصن بخیه ای نیست
برای بعضیا خیلی
من سزارین انجام داده بودم تو اتاقم یه خانومه بود ۲۰ تا خورده بود
مامانم سر من ۴۰ تا خورده
البته لاغر بوده و من ۵/۵ کیلو بودم
بستگی ب زایمانت داره من پسر اولم ۳ تا داخلی ۳ تا بیرون زیاد نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.