زایمان طبیعی همیشه بخیه داره
یا بدون بخیه ام هست؟؟

۵ پاسخ

بدون بخیه هم هست

ژنتیک بیشتر
ولی زایمان اول معمولا بخیه داره

بدون بخیه هم هست

آتنا بدنیا اومده بود تخت کناریم زایمان اولش بود پسرشم از دخترمن درشت تر بود ولی بخیه نخورده بود

بدون بخیه ام هست ولی خوب ژنتیک دیگه

سوال های مرتبط