من دیدم بچه دوم طبیعی دیگه بخیه نمیزنن ولی اولی رو چرا
اره خیلیها میتونن ولی به جز ماساژ پرینه و ورزش کردن قبلش مهمه که ماما شیفت یا ماما همراه هم قلقش رو بلد باشن که بدون نیاز به بخیه زایمان رو هندل کنن
ماما ریحانه شادمان خیلی زایمان بدون بخیه داره.
من هم عزیزم بچه چهارمم بود بخیه نخوردم اما کاش میخوردم جمع جورتر میشدم
فکر نکنم مخصوصا زایمان اول
بله خواهر من بچه اش ۳۵۰۰ بود بدون برش و بخیه زایمان کرد
بله خیلیا دیدم بخیه نمیخورن
فععععک نککککنم😅😅😅 دخترمن
۲۸۵۰ کیلو بود ۷ تا بخیه خوردم ،در واقع جررررر خوردم
میگن ماساژ پرینه احتمالشو میبره بالا
اما فکر نمیکنم 😂خودت برای بخیه اماده کن
شنیدم که ماساژ درینه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.