۱ پاسخ

بله من بیدون بخیه زایمان کردم طبیعی کردم خداروشکر بعد چند وقت هم بدنت خودشو جمع میکنه یکم سخته ولی ارزیش داره بچه اولی یکم سخته دنیا اومدنش چی با بخیه چی بی بخیه ولی من خودم زایمان کردم بخیه نخوردم

سوال های مرتبط