۲ پاسخ

اصلا خوب نیست من هفت ماه ویزیت شدم باهاش همش داروهای هورمونی میده ویزیت آنلاین میگه هر سوال دارید پول بدید و سونو بفرستید مطبش شلوغ یه لحظه منو سونو کرد و بیشتر کارا دستیاراش میکنن فقط اسم در کرده و پولکی

من گرفتم ب درد نميخوره

سوال های مرتبط

مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد