بله عزیزم دکتر امیری توی تهران مطب دارن فوق العاده هستن
منم یه بار ویزیت انلاین شدم و با یه دور داروهای ایشون باردار شدم در صورتی که دکتر فرحناز کشاورز به قول خودشون پرفسور بهم گفت تخمکهات ضعیفه برو تخمک اهدایی بگیر بعد دو سال من و اوردن و بردن ولی با یه ویزیت آنلاین خانم مهرنوش امیری باردار شدم یه ماه دارو خوردم فقط طبیعی باردار شدم
بله من زاضی بودم کلی ام ازمایش نوشته با کد رهگیری ک قراره اماده شد مجدد بفرستم ولسشون من تنبلی تخمدان دارم
نه من اصلا راضی نبودم
من پولیپ داشتم همه دکترا میگفتن باید برداری اما ایشون ۳-۴ ماه منو عقب انداختن و گفتن نه نیاز نیست برداری
و همینطور من زخم دهانه رحم داشتم که توی پاپسمیرم گزارش شده بود، اما ایشون اصلا متوجه نشدن!!!!!
چطوری من میتونم ویزیت آنلاین انجام بدم با ایشون
بله من انلاین انجام دادم عالی بوذ سر وقت پاسخگو بودن و کامل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.