من یبار ویزیت شدم خوب بود رتضی بودم ب تمام سوالام پاسخ داد ازمایشو عکس رنکی هم نوشت تا دوروز صفحه چت باز بوذ اصلا ربات نیست ک سریع ببندن.. ژود هم پاسخ میدن
اره گرفتم یبار
درخواست میدی پرم عزیزم
اها مرسی ک گفتید من دکتر خودم خوبه فقط انقدر این گفتن خواستم ببینم چی داره چی میگه نظرش چیه
نه جواب درست داد نه چیزی بعدم ربات قطعش کرد سریع ۴۹۰تومنم پول ویزیته
نگیرید بخدا افتضاحه بگم در حد چند دقیقه حرف میزنه رباته بعدم خودش قطعش میکنه
دخترا من گرفتم
الان یکماه پیششون ویزیت شدم والان ده روز از پریودم گذشته بی بی چک زدم بچه ها میگن مثبته باید برم آزمایش بدم
من گرفتم
منم میخوام امروز بگیرم نمیدونم خوبه یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.