۸ پاسخ

عزیزم دوفامد برای چی خوردی؟؟از چند سیکل خوردی؟

از پریودیت گذشت بیبی بزن

منم الان مثل شمام من روز ۵ تاخیرمه دو روز پیش دستمال کشیدم یکم خون اومد رو دستمال بهم گفتن لانه گذینیه بی بی چکم مثبت میشد ولی آزمایش دادم دوبار منفی شد منتظرم ک تاخیرم بیشتر بشه برم آزمایش بدم

بعد درد کمر داشتید شما
من الان نزدیک به یک هفته است لگن و کمرم درد داره

اگ لکه میوفته جنین داره جا باز میکنه
لانه ی جایگزینیش داره تشکیل میشه

تست بزن

منم بعد پریودی دوفامد میخوردم
از پریودیم پنج روز گذشت تستم مثبت شد

بارداری عزیزم

سوال های مرتبط