عزیزم دوفامد برای چی خوردی؟؟از چند سیکل خوردی؟
از پریودیت گذشت بیبی بزن
منم الان مثل شمام من روز ۵ تاخیرمه دو روز پیش دستمال کشیدم یکم خون اومد رو دستمال بهم گفتن لانه گذینیه بی بی چکم مثبت میشد ولی آزمایش دادم دوبار منفی شد منتظرم ک تاخیرم بیشتر بشه برم آزمایش بدم
بعد درد کمر داشتید شما
من الان نزدیک به یک هفته است لگن و کمرم درد داره
اگ لکه میوفته جنین داره جا باز میکنه
لانه ی جایگزینیش داره تشکیل میشه
تست بزن
منم بعد پریودی دوفامد میخوردم
از پریودیم پنج روز گذشت تستم مثبت شد
بارداری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.