همون روز سونو هم باید آزمایش بدی نهایت تا فرداش
سونوی انتی رو که دادی با جواب سونو میری آزمایشگاه جوابو بهشون میدی نسخه هم اگه کد داری میدی یا اگه دستی نوشته همونو نشون میدی
ازمایش تریپل مارکر مکمل سونوگرافیه که حتما باید انجام بشه
فقط ژنتیک هست چکاب مادر نیست
دکترت مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.