۱۰ پاسخ

آخ چقدر بچگیمون خوردیم زمین کسی نبود بلندمون کنه شروع میکردیم ب بازی کردن درد و سوزش یادمون میرفت

پماد تتراسایکلین بزن زود خوب شه عفونت نکنه

سریعا عسل برن

عزیزم گاز استریل نداری ؟
اول تمیز شستشو بده بعد
اگر نمیتونی گاز وازلینه بخری یه
گاز استریل رو قشنگ زیاد آغشته به وازلین کن بزار روش یه گاز تمیز بالاش بزار و چسب بزن یکروز درمیون عوض کن

الهی عزیزم چه بدزخم شده

عزیزم اشکال نداره
براش پماد بگیر بزن که جاش نمونه

بمیرم براش پسر منم اون روز خورد رو اسفالت لب و دماغش داغون شد با وازلین براش چرب کن زود زود خشک نشه

عزیزم یکم پماد زینک بزن بهش که هم چربش کنه هم جاش نمونه

آخی چربش کن با روغن نباتی از همه چیز بهتره

عزیزم .روش رو چرب نگه دار بزار اذیت نشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها🐣🐥 مامان جوجه ها🐣🐥 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رستا❤ مامان رستا❤ ۴ سالگی