من برقی گرفتم چون میخواستم شیر بدوشم بزارم بمونه خواستم جایی برم ولی خب پسر جان اصلا امان نمیده ازش استفاده کنم، همیشه داره از منابع مستقیم استفاده میکنه😂😂
به نظرم اصلا نخر اگر لازم شد بخر
من ک اصلا به کارم نیومد هیچی
برقی بهتره ولی با قیمتش نمی صرفه شیر دوش پمپی بگیر کاراییش خوبه قیمتشم مناسبه
بودجه داری برقی نداری دستی
من که دستی گرفتم
مسلما برقی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.