اولین رابطه بعد سزارینتون کی بود؟درد داشت؟


بارداری

۵ پاسخ

بعد سه ماه و نیم . کمی کشیدگی داخل بخیه ها بود. لذت صفر.

من سر پسرم بعد از ۱۹ روز بود

نه گلم اصلا درد نداشتم بعد از اینکه بخیه هامو کشیدم

من چند روز پیش داشتم الانم سوزش دارم هیچ‌ لذتی هم نبردم درد داشتم وسوزش 😫😕

هنوز نزدیکی ندارم من

سوال های مرتبط