۴ پاسخ

صبر و تحمل تا بخیه‌ها جذب بشن و کم‌کم التهاب بخوابه.

عفونت نداری

مال منم همینجوریه طبیعیه اگه بخیه داری حتما سرم شسشتو بزن و بعد خشک کن با سشوار

بخدا تجربه ای در این بابت ندارم کمکت کنم عزیزم

سوال های مرتبط