عزیزم داروهاتو مصرف میکنی
معمولا یه اسپری میدن که روی پد یا باید به واژن بزنی که هم ضد عفونی کنندس هم ترمیم کننده
شیاف ضد درد برات نداده، منم زایمان اولم خیلی درد کشیدم البته بعد زایمان، چون مقعدم درد می کرد می ترسیدم شیاف بزارم ولی یه روز از فشار درد رفتم شیافو گذاشتم مثل آب رو آتیشه
نه ضرری داره و هر موقع درد داشتی میتونی استفاده کنی
البته این تجربه ی زایمان قبلی منه
شیاف بزار اگر تب و لرز نداری
منم اینجوری بودم ولی تب لرزم داشتم
الاندوروزه بستریم بیمارستان
به دکترت گفتی عزیزم؟؟شاید عفونت داری.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.