۱۰ پاسخ

افتضاحه افتضاح
من خیلی نابودم
یه دخترم خیلی لجبازی میکنه خیلی جیغ می‌زنه و گریه میکنم

غذا خوردنشون خوبه که شیرشون کردی یک وعده؟

تازگی ها دعوا میکنن
دخترمم میره هرسری پشت یکیشون
سه تاییشون گریه میکنن
من میشینم خودمو میزنم گریه میکنم آروم میشن
ولی از دیروز دیگه این روشمم فایده نداره

مضخرفففففف
کی تموم مبشه این دوره بی‌خوابی
حوصله‌ی خودمم دیگه ندارم
فقط دلم میخواد برم تو کما

ماشالا فضول از دیوار راست بالا میرن ن میز تی وی در امانه از دستشون ن کابینت نه همسایه ها از صداشون دوباره دارن دندون در میارن بدغذا بودن بدتر هم شدن باز

شیر که مثل روزهای نوزادی میخورن شیر شب هم میخورند یکی دوبار بیدار. میشن برا شیر

خدارو شکر میگذره ولی هروز یه چالش جدید داریم لج بازی میکنند

ارههه

وای نگووو اینقدر سخت کمرم خشک عین مادر بزرگا شدممم

تو این سن بچهای من اره واقعا خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🩵💓R & H💓🩵 مامان 🩵💓R & H💓🩵 ۱ سالگی