۷ پاسخ

سیب زمینی بریز🥸🤝

سیب زمینی ریختم درست شد 🙂

سیب زمینی هم میتونی بریزی یکم هم میتونی ترشش کنی بعد غالب میشه به شوری یا لااقل دلو نمیزنه

یکم آبلیمو بریز متعادل میشه.
بارها برام پیش اومده یکم آبلیمو ریختم مزه‌ی شوری رفته.

ترشی طعم نمک رو متعادل میکنه. میتونی آبلیمو هم بریزی

یه سیب زمینی پوستشو بگیر بنداز داخلش آخرسر هم در بیار

سیب زمینی خام بنداز

سوال های مرتبط