سلام خانوما سونوی داپلر از چند هفتگی باید بریم

تصویر
۳ پاسخ

شکمی هست یا داخلی؟؟؟

برای من همراه انتی کالر داپلرم نوشت اتفاقا چقد خوبم شد چون فهمیدم خونرسانی ضعیفه شروع کردم آسپرین خوردن

سونوی داپلر برای هفته های اخر اونم شامل همه نمیشه داپلر برای اینکه مشخص شه چقد به جنین خونرسانی میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه هام🥰 مامان جوجه هام🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری