سلام خانوما
تو هفته چندم باید بریم سونوی آنومالی ؟

۸ پاسخ

از ۱۸ تا ۲۲هفته میتونی بری ولی بهترین زمانش همون ۱۸ -۱۹ هفته اس

هفته ۱۸به بعد

هفته ۱۸

بهترین زمان ۱۸ هفته و دوروزه
اما از ۱۸ تا ۲۲ هفتگی میشه انجام داد

من هیجده رفتم بچم نوزده بود

۱۸ ب بعد

من 18 هفته 3 روز رفتم

من ۱۸ هفته میرم دکترم بنویسه ۱۸و ۱روز میرم انومالی

سوال های مرتبط

مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان تیا مامان تیا ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قندعسل🩵🧡 مامان قندعسل🩵🧡 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری