دوستان چند هفته و چند روز باید بریم سونوی انومالی

۵ پاسخ

من فردامیشم 18هفته و 2روز میرم انومالی انشالله نی نی خوب باشه از الان استرس دارم

۱۸ هفته و سه روز رفتم

من دارم دق میکنم نمیرسه این هفته ۱۸🥲🥲😂👩‍🦯

دکتر ب من گفت 18هفته دوروز.ک میگن گلدن تایمشه

۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Amir Mohamad مامان Amir Mohamad هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری