خانوما بعداز انومالی دیگ چه سونوی هسته و چند هفته باید بریم

۲ پاسخ

من که دیگه سونو نداشتم تا ۳۰هفته،مگر اینکه مشکل خاصی باشه دکترت سونو بنویسه،که امیدوارم نباشه.

رشد 28 هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی‌نی👼🏻🤍 مامان نی‌نی👼🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری